1 | İnşaat Teknolojileri otomasyonun temel bilgilerine sahip olma becerisi kazanabilme |
2 | Matematik ve fen bilgilerini İnşaat Teknolojileri Programı problemlerinde kullanma becerisi kazanabilme |
3 | İnşaat teknolojisi ile ilgili temel fiziksel, kimyasal ve matematiksel uygulamaları kavrama, ilgili problemleri çözebilme |
4 | İnşaat işçiliği kapsamında (kalıp, demir, beton, sıva, boya banda, kalebodur fayans, mermer, kapı pencere vb.) kaba ve ince işçilikleri uygulama, sorunları tanımlama ve çözebilme |
5 | Temel geometrik çizimler, temel iz düşüm ve görünüş çıkarma çizimleri yapma, çizilmiş resimleri ölçülendirip perspektif çizimi yapma, bilgisayar destekli temel çizim komutları ile iki ve üç boyutlu çizim uygulamaları yapma, inşaat teknolojileri ile ilgili resimleri çizebilme |
6 | İnşaat ve ilgili her türlü inşaat yapısını (su yapıları, çelik yapılar , karayolu) tanıyabilme ve sorunlarını çözebilme |
7 | Teknikerlik uygulamalarının evrensel ve toplumsal boyutlarda sağlık, çevre ve güvenlik üzerindeki etkileri ile çağın sorunları hakkında bilgi; teknikerlik çözümlerinin hukuksal sonuçları konusunda farkındalık oluşturabilme |
8 | İnşaat uygulamaları için gerekli olan modern teknik ve araçları seçme ve kullanabilme |
9 | Topografya aletlerini kullanma ve gerekli arazi ölçmelerini yapabilme |
10 | Mesleğiyle ilgili bilgisayarlı çizim, tasarım ve üretim programlarını kullanabilme, bilgisayarla yazı yazma, sunum hazırlama, veri tabanı ve elektronik tablo dosyaları oluşturma, internet kullanabilme |
11 | Yapı maliyeti hesaplama, gerekli defterleri tutma ve hak ediş düzenleyebilme |
12 | Proje yönetimi, işyeri uygulamaları, çalışanların sağlığı, çevre ve iş güvenliği konularında bilinçlenme, inşaat uygulamalarının hukuksal sonuçları hakkında bilgi sahibi olabilme |
13 | Deney tasarlama, deney yapma, veri toplama sonuçları analiz etme ve yorumlayabilme |
14 | Hedef dilde olumlu tutum geliştirme |
15 | İletişim amaçlı ve akademik ihtiyaçları karşılamak için gerekli becerileri kazandırma |
16 | Öğrencilerin kendileini ifade edebilmesi |
17 | Başlangıç seviyesindeki metinleri anlayıp, anlatma |
18 | Başlangıç seviyesinde hedef dilde yazma |
19 | Başlangıç seviyesinde dinleneni anlama |
20 | Yazılan ve dinlenen metni anlayabilme |
21 | Hedef dilde anadil konuşanlarla iletişim kurabilme. |
22 | Hedef dili kullanmayı öğrenip, öğrencilein kendi kendine çalışması |
23 | Öğrencilere gelecekte iletişim ve akademik amaçlarını karşılayabilecek bilgi ve beceriyi kazandırmak amaçlanmaktadır. |
24 | Başlangıç seviyesinde öğrencilerin iletişim kurma becerisini geliştirmek amaçlanmaktadır. |
25 | Öğrenciler kendi alanlarına ait daha fazla bilgiye ulaşabilir. |
26 | Dil bilmek öğrencilerin daha fazla kişiye ve bilgiye ulaşmasını sağlar. |
27 | Öğrenilen dili sınıfın dışında kullanma |
28 | Öğrencilere olumlu tutum geliştirmede yardımcı olma. |
29 | Gerçek hayatta öğrencilerin basit soruları anlayıp cevap verebişmesi. |
30 | Özel bir alanda daha fazla bilgi arayabilmede öğrenciye yardım etmek. |
31 | Öğrencilerin yabancı işverenlerle iletişim kurup iş bulmasını sağlar. |
32 | Öğrencilerin kendilerini tanıtması |
33 | Dil bilmek öğrenilerin yabancı uzman ya da işverenlerle iletişim kurmasını sağlama. |
34 | Hedef dille tüm dünyanın kütüphanelerini öğrencilere açmak. |
35 | Öğrencilerin hedef dilde bir problemi anlayabilmesi |